Despre

Imagini, poze gratis pentru tine!

Statusuri de dragoste, statusuri love

  • In prima mea iubire au existat multe flori , petale cu miros de fericire , alteori trandafiri uscati. De dor…
  • Aseara a murit singurul martor care m-a vazut cum furam cuvintele din suflet si le indesam adanc in inima crapata de sete de dorul tau, acela ai fost tu :X
  • Dragostea incepe cu o gluma si se termina cu un suspin
  • Daca ma urasti trage in mine cu arcul, dar ai grija sa nu ma nimeresti in inima pentru ca acolo te afli tu
  • M-am uitat in portofel si era gol, m-am uitat in buzunar si am gasit doar cateva monede, m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine. Abia atunci am realizat cat de bogat sunt
  • Ceea ce-ti scriu acum nu sunt cuvinte, sunt bucati de suflet si minte, caci dragostea nu se scrie se simte
  • Iti doresc sa mergi pe un drum numit VIATA, sa te impiedici de un ciob numit NORAC, sa cazi intr-o prapastie numita FERICIRE, si ca culegi o floare numita IUBIRE!
  • Acela care nu a iubit niciodata, inseamna ca nu a trait niciodata
  • Cand iubesti puternic, gasesti intotdeauna ceva nou in persoana iubita.
  • Iubirea este o stofa a naturii , brodata de imaginatie…
  • Din tot ceea ce-ti daruieste viata, pastreaza intotdeauna ceea ce iubesti cu adevarat si atunci vei sti ca inseamna fericirea
  • Traiesti fiindca traiesti! Iubesti fiindca traiesti…
  • Cand vine noaptea uita-te pe cer. Daca vezi o stea cazatoare pune-ti o dorinta. Ai increderese va indeplini pt ca eu mi-am pus si te-am intalnit pe tine…
  • Te iubesc si nu vreau sa te pierd… v oi lupta sa recastig iubirea noastra pierduta candva…

0 comentarii: