Despre

Imagini, poze gratis pentru tine!

Blogul Simonei Senzual


Uite cum am ajuns eu sa public un articol despre blogul Semonei Senzual.
Sa va spun de la inceput.
Intr-o zii cand ma mai uitam si eu pe vreo cateva bloguri,am dat din intamplare pe blogul Simonei.Din curiozitate,m-am uitat si eu pe el.Cand de o data imi sare la ochii un articol "Nu voi mai poza niciodata goala".Ma bufnisera rasul mai cu jumate de gura.Cum,o asemenea vedeta sa nu mai pozeze goala?In fine,am citit eu continutul,cum ca ar fi vorba de un scandal,chesti,alea alea.Am citit tot apoi ma uit mai jos la urmatorul articol.Acesta se numea "Dezvaluiri socante...NU VOI MAI POZA GOALA NICIODATA",bine acesta era primul articol al ei despre dezvaluirea socanta.Dar...dupa aceste doua articole,mai sus,niste articole despre ea,cu niste poze foarte atagatoare,mai sa fie goala.
Desigur,nu este problema mea.Dar un blogger trebuie sa spuna adevarul,nu doar sa puna un articol despre X cu niste lucruri care nu sunt adevarate,doar pentru vreo cateva comentarii si multe vizualivari,vizite si afisari.

0 comentarii: