Despre

Imagini, poze gratis pentru tine!

Dani Otil a cazut intr-o groapa

Dupa cum bine stiti, iubitul Mihaelei Radulescu, Dani Otil este un impatimit al motociclismului, care spune el, ii creste adrenalina.Plecat sa isi petreaca weekendul impreuna cu iubita sa in varful muntelui,Dani a cazut de pe propriul lui motor intr-o rapa. 

Otil recunoaste ca ii plac traseele in care intampina un grad mare de dificultate si ca, in ciuda pasiunii sale pentru acest sport, nu poate concura momentan decat la categoria amatori.

Inaintea unei curse ce a avut loc vineri,Dani declara:"Am un barzaune in stomac… Asta pentru ca urmeaza un week-end plin. Nu stiu ce naiba am ales de pe tava, cand am fost mic, dar stiu ca avea legatura cu competitia. De cate ori ma gandesc la o cursa, cat timp o pregatesc, cat imi curat gps-ul, cat imi spal cizmele si ochelarii… ma trec fiorii”.

0 comentarii: