Despre

Imagini, poze gratis pentru tine!

3 bancuri cu Bula

Bula si cu Strula in burta

Bula si cu Strula joaca carti in burta lui maicasa.

Bula:

- Ba eu nu mai joc.

Strula:

- Da de ce?

Bula:

- Ca sa uita chelu ala la noi .

Bula,un elev eminent

Taica-so il intreaba pe Bula:

- Ce note ai luat azi la scoala?

- Trei de UNU, raspunse Bula!

- Pai cum asa?

- Pai primul l-am luat la matematica.Pe toti ii intreba de fractii, ecuatii.. pe mine cat fac 1+1 si i-am spus 2 , cat p**a mea sa faca?!Si mi-a pus 1!

- Asa , al doilea?

-La Sport!

- Cum dracu’ iei 1 la Sport?!

- Da, mia zis profesoara sa ridic piciorul stang , apoi pe cel drept!I-am zis in ce vrei sa stau fa?!In p**a?!

- Pai ce p**a mea de scoala e asta mai Bula?zice taicaso..

- Asa am zis si eu si am luat 1 si la purtare!

Bula in clasa cu profesoara

Merge Bula la scoala si asteapta ora de tehnologie ….

Intra profa in clasa…

-Vasilica ce-i taica`tu ?

-Gunoier ,domna profesoara!

-Nu se spune asa..Se spune lucrator la urbanizare…

Pana la urma ajunge si la Bula…

-Bula ce-i taica`tu?

-Dj la “mistick club” domna profesora!

-Si ce-i aia?

-Clopotar la Biserica!

Etichete Tags: , , ,

    0 comentarii: